sâmbătă, 6 februarie 2010

Cocosul a cantat pentru ea.


E ora 10. Cocoșul a cântat astăzi mai târziu ca niciodată.

Eu, sunt un băiat simplu. Dintotdeauna mi-am iubit mama și tata. Dar cel mai mult pe mama. Mamei ii plac cocoșii grăsuti cu creasta roșie așa ca miezul de harbuz.

Mie nu-mi plac cocoșii, dar harbuzul imi place.

Mama obișnuia să-mi cumpere din piață harbuji roșii apoi tăia felii mărunte în fața mea.

”Ia creasta cocoșului” zicea . Acum, nu mai primesc.

Adică , cocoșul mare e la locul lui în poiată, și creasta lui e tot acolo.

Mama își face timp mereu să se joace cu mine de-a teatru, “tu ai să fii actor mare intr-o zi”zice .Mamei îi plăcea teatrul, de aia zicea asta in fiecare zi.

Mie nu-mi plac degetele de la picioare,mamei ii plac.”Ai călcâi de uraiaș,uriașule” așa zice. Așa zicea mereu si mă gâdila. Acum, nu mă mai gadil.

Mama are obiceiul să mă drăgălească mereu. O iubesc dintotdeauna. Și ea mă iubea.

Cocoșul a cântat azi mai târziu ca niciodată.Ciudat nu ?

Mama iubea cocoșul cel mare.

Eu eram supărat că sărea la vecini. Mama îl leaga mereu să nu sara. Acum e la vecinu, dar nu sunt supărat pe el. Îmi amintește de ea. Mama nu e departe.

De ce a cântat azi cocoșul așa de târziu ? Mereu îi spun mamei că mâine o sa fie în putere. Azi e mâine, iar mâine a fost și ieri … și alaltăieri. Mama era bolnavă.

Cocoșul e supărat pe ea că a plecat. Acum cine o să-l mai lege? Acum cine mă gâdila? Harbujii sunt copți mama, taie-mi o felie. Mama sunt actor mama, îmi e dor de tine .

Și cocoșul e suparăt pe tine , azi a cântat așa târziu… Te iubesc ! Te iubesc !

“Ia creasta cocoșului, tu ai să fii actor mare… ai călcâi de uriaș uriașule”

Mama e in rai acum…

Iar cântă cocoșul, dar e târziu, e prea târziu.

4 comentarii:

  1. Superb. Felicitări, nu mă aşteptam. Ţine-o tot aşa. BIG hug!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa...intr-adevar ai pus punctul pe "i" bine...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine esti cel mai mare actor si vazand ca nu te irosesti, ba din contra..ma bucur enorm! Tu ai fost primul care "imi facea glume" cand eram mica si inca esti cel care ma face sa-mi doresc ca glumele tale sa nu dispara din viata mea,ba mai mult acum astept cu nerabdare sa TE citesc! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de-a dreptul uimita si inebunita dupa ceea ce scrii..creezi..
    M-am regasit atat de mult in fragmentul asta..Continua sa faci asta,da-ne ocazia tuturor sa ne regasim in ce scrii si sa iti admiram curajul si talentul.
    You got this,keep it up! Inmulteste-ti talantii cu fiecare zi si lasa-te admirat de catre noi,cei insetati de lucruri de calitate!

    RăspundețiȘtergere